مقدمه

سلام
با اینکه بود که مدتها با WebLog آشنا بودم ولی هیچ موقعه به اندازه الان مشتاق و علاقهمند به انجام این کار را نداشتم ، راستش میخواستم توی این صفحه شخصی کلیه تجربیات و اندخته ها و همچنینن مطالب جدید در ارتباط با صنعت IT و علوم روز کامپیوتر که روزانه با آن بر میخورم به اطلاع دیگر دوستان برسانم به همین دلیل سعی بر آن دارم تا روزانه یک موضوع جدید و یک نرم افزار جدید را معرفی نمایم .... شما هم کمکم کنید ...
در مورد اسمش زیاد توجه نکنید همیطوری یک اسم انتخاب کردم !


نظرات 3 + ارسال نظر
فرشید شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1382 ساعت 10:35 ق.ظ

سلام من که زیاد از این سایت خوشم نمیاد

شوشتری شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 06:00 ب.ظ

آقا حمید خسته نباشید از این سایت استفاده زیادی کردم متشکرم

[ بدون نام ] چهارشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1382 ساعت 08:53 ق.ظ


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد